måndag 20 april 2009

Seg

Upplagd av Amy kl. 21:02
Idag har det vart en lång dag för mig.
Klockan ringde någon gång innan 6 imorse och jag var dötrött då jag sovit så dåligt hela natten, kan ju inte sova på mage!!! I vilket fall så sover man ju alltid som bäst när man ska gå upp. David var tydligen trött han också för han sov vidare trots alarm han också. När det var 20 min kvar tills vi skulle åka så va jag ju så illa tvungen att gå upp :P. Gjorde iordning mig och Oliwer lite fort och väckte David. Efter ca 30 min, 10 min försent var vi klara och åkte och lämnade Oliwer hos dagmamman.
Självklart var det köer hela vägen in till Göteborg också. Min buss går 7.50 och jag stod vid busshållplatsen 7.51, suck.
Så det blev till att vänta på nästa buss. Blev ca 10 min sen till lektionen, var ju ingen jätte fara ändå.
Väl i skolan har jag haft 2 stycken 3 h lektioner och sen en tenta genomgång efter det.
Positivt med dagen är att det var STRÅLANDE sol och jätte varmt i Borås hela dagen. Satt ute och solade på min rast. När jag kom till Göteborg sen så va det molnigt och kallt, burr. Ibland är man ju på rätt ställe iaf :)
Sen åkte jag iaf hem med bussen och var i Lindome vid 18.15.
Gick cidare hem till Oliwer farmor och farfar och hämtade Oliwer. Fick även middagen serverad där, TACK. Skönt att slippa stå med det när man kom hem!

Nu sover Oliwer iaf och jag ska bara ligga framför tvn och ta det lugnt tills jag ska sova. För imorgon är det ännu en dag och det vore ju skönt att slippa missa bussen ännu en dag!

Hoppas alla haft en bra dag <3

3 kommentarer:

sara sa...

låter som en lång dag!

Sandrah sa...

Usch ja det låter som en lång dag :/

bella sa...

Farfar hämtade Oliwer och Oliwer ropade fafa...fafa..överlycklig..hihi kuuuuuuuuuul...vi bara glada du och bebban mätt...men du åt bara en hamburgare...hmmm..vad fick bebisen????pussssssssss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea