tisdag 7 april 2009

Eftermiddagen

Upplagd av Amy kl. 19:13
Gick och hämtade Oliwer klockan 15 och passande så kom solen fram precis då :D. Har ju regnat lite och vart mulet hela dagen så det var bra planerat :P. Sen tog vi oss en promenad bort till lekplatsen där vi träffade Alma, Hanna, Fanny och deras föräldrar som Oliwer lekte med. Trevligt att träffa dom för det hinner jag ju inte så ofta längre tyvärr :(.

Sen gick vi hem vid 17 igen och gjorde raggmunkar. Mums tyckte Oliwer och jag med :D Så nu är vi mätta och belåtna och ska strax se på sjukhuset sen blir det till att återgå till mina studier om jag får för Oliwer vill säga. Det är inte alltid så lätt när man är ensam med en 1,5 åring att lyckas få egen tid :P Men jag ska göra mitt bästa! Har ju tenta på torsdag, IGEN.

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

// Amy

1 kommentarer:

malin sa...

Ja visst är dom fina :) heh ja okej, tur flickor ska vara korta då ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea