onsdag 4 maj 2011

Varför ha syskonvagn...

Upplagd av Amy kl. 23:57
Blev lite sen till dagmamman förut och hann inte hem och hämta ståbrädan. Regnet öste ner och jag hade ingen lust alls till att gå i Elliots "upptäcka-allt-på-marken-tempo".

Elias låg och sov i bugaboon, Oliwer cyklade bredvid mig och Elliot slängde jag upp på axlarna. En hand på Elliots ben, en hand på vagnen och ibland på Oliwer då jag fick köra vagnen med magen... Men hem kom vi och snabbare än om Elliot skulle fått gå själv eller om jag hämtat ståbrädan. Så det gick ju prima! Varför ha syskonvagn liksom ? :P

Vid det tillfället skulle det vart ganska skoj med en fotograf framför sig. Måste sett ganska skoj ut :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea