tisdag 3 maj 2011

Anledningen

Upplagd av Amy kl. 08:08

Hur mysigt det än är att sova bredvid sin lilla bebis så är det inget att rekommendera på natten. Jag har med alla tre vart tidig med att vänja dom vid sin egna säng.
Igår kväll ville inte Elias somna så han fick ligga bredvid mig och amma. Jag somnade före honom och han blev kvar där hela natten.
Men han är ju världsbäst på att breda ut sig. Han tar mer plats än mig. Dessutom hasar han sig alltid mot mig så han ska ligga tätt tätt intill och jag hamnar med halva kroppen utanför sängkanten, med andra ord en dålig nsttsömn. Men Elias sov så gott så gott!

3 kommentarer:

Annie&Nomi sa...

Hah, det där känner jag igen. Det var det bästa jag gjort när jag vande Nomi med att sova i egen säng..
Ser att lipfish-suiten passar nu, kul! :-D
KRAM!

Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke sa...

hehe, sötis! känner igen det där. Vi har också vant våra tre med egen säng från början. Men ibland hamnar dom ju i sängen och det får man ångra under nattens gång ;)

-fam bus- sa...

Hahaha!

Jaaa, Svante sov i sin egna säng från att han var ca 3 veckor. Sedan sov han i sitt egna rum från att han var 2mån.
Maja har vi tyvärr inget rum till än, vi ska snart flytta ner på nedrevåning o då får hon svantes, o han får vårt. Det är enda anledningen o jag längtar!

Kul att du ville vara med o tävla :)

kram kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea