lördag 7 maj 2011

Buss med tre barn?

Upplagd av Amy kl. 08:14
Funderar på om jag ska våga mig på att ta bussen upp till mammas och pappas sommarställe idag. Ja alltså vanliga bussar åker jag ju förjämnan med alla tre barnen men detta är ju en sån där hög buss som inte alls är anpassad för vagnar med världens brantaste trappa.
Inte får man hjälp på och av heller för den delen. Men jag gillar ju utmaningar så varför inte! Måste ju testa för att veta om jag klarar av det haha.

Oliwer ska stanna där för att sova över.
Innan det ska vi besöka loppisen på Heden och se om det eventuellt finns något där att ha.

Ha en trevlig lördag! Solen ska skina och sommar komma tillbaka säger dom på tvn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea