söndag 8 maj 2011

jag är tillbaka i sadeln!

Upplagd av Amy kl. 22:58


Åh vilken underbar känsla det var att sätta sig på hästryggen och dra iväg i galopp! Dte var ca 4 år sedan sist, jag slutade då magen blev för stor och vi väntade Oliwer. Efter det har inte tiden funnits för att ta upp ridningen igen.
Det gör den ju tyvärr inte nu heller men någon gång ska jag allt börja på riktigt igen!
Kändes som om det var igår jag red sist. Det sitter nog i ryggraden det där :).

Världens bästa sällskap hade jag ju med mig också, sötaste Hanna! Tack för en mysig stund i stallet kära du.

Det var verkligen lycka att få rida igen, den känslan har jag levt på hela dagen och lär göra resten av veckan också!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Vad härligt det ser ut, jag vill också rida! Förhoppningsvis kan man ta upp det igen när barnen blir lite äldre

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Vad roligt =) Kom hit och rid med mig då!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea