lördag 28 maj 2011

Att det ska vara så svårt

Upplagd av Amy kl. 00:03
Varför kan jag inte bara gå och lägga mig i tid? Jag har vart trött hela dagen och är så trött nu. Barnen sover alla tre sen 9 men ändå sitter jag här och klockan är över 12!

Kanske jag ska försöka mig på pippis sätt när Annika frågar vem som ser till att hon går och lägger sig.

"Det gör jag själv. Först säger jag helt vänligt: Pippi, gå och lägg dig. Om jag inte lyder då, då säger jag till på skarpen: Pippi! Gå och lägg dig! Om jag inte lyder då, ja, då vankas det smörj! "


Amy, gå och lägg dig!!

1 kommentarer:

Marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

hehe du är inte ensam. Säger verenda kväll att nu ska jag komma i säng i tid men fastnar alltid :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea