torsdag 5 maj 2011

tidsfördriv vid amning

Upplagd av Amy kl. 10:28

ALLMÄNT...
Namn: Amy (fast egentligen AnnaMaria)
Piercingar: Nej...
Tatueringar: Nej. Skulle bara tröttna på dom.
Längd: 172 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej jag stormtrivs.. Skulle isf vara ett hus.
Tänker du på självmord: Nepp...
Tycker andra att du är attraktiv: Vet en som tycker det iaf :P
Vilket shampoo använder du: Just nu treseme
Vilken parfym använder du: Parfym? Nä sånt hinner jag inte med
Vad är du rädd för: Mörker, sprutor, att något ska hända min familj osv..
Gillar du att tvätta: Ja faktiskt så tycker jag att det är ganska skoj. Däremot att sortera och lägga in tvätten efteråt är rena döden!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oh ja det är super skoj!

SENASTE...
Film du hyrde: Oj, jag kommer knappt ihåg sist jag hyrde en film!
Film du köpte: Måste vart Toy Story 3 till Oliwer.
Låten du lyssnade på: Imse vimse spindel
Låten du hade på hjärnan: sudda sudda sudda bort din sura min..
Låten du laddade ner: inte en aning.
Personen du ringde: David <3
TV program du tittade på: america got talent igår kväll..
Personen du tänkte på: Malin med sin lilla bebis..

FAVORIT...
Mat: Räkor är definitivt en favorit. Oxfilé, grillat överlag och lax är också gott. Kyckling är alltid gott det med.
Låt: Show must go on med queen bland andra.
Sak att göra: Umgås med vänner
Sport: Ridning och gymnastik helt klart
Dryck: CocaCola, cider och juice.
Kläder: Jeans och skjorta
Film: mamma mia är en bra film som man blir på gott humör av. Finns ju så många!
Bil: Jag gillar min Skoda octavia.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Ska man hålla koll på sånt?
Gånger ditt hjärta brustit: Ja jobbiga stunder har ju funnits i livet.
Hjärtan brustit på grund av dej: 1
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon gång..
Ärr du har på kroppen: Ja dom är några stycken.. Slagit mig som liten, operationsärr..

SENASTE...
Bok du läste: Det var en studiebok i januari.
Personen du fick mail av: En massa reklam och facebook.. Men person, det var nog svärfar Lars.
Personen du fick brev av: Brev det va längesen jag fick.. Ja bortsätt från räkningar
Personen du fick sms av: Rebecka min syster!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Min lilla familj åt middag ihop i måndags senast.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Ätit, tagit på barnen kläder, haft ett antal tvister med Elliot, ammat, bytt blöjor..
Var det kul: Nja..
Hur tidigt stiger du upp: Ofrivilligt 7 idag
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: Inget speciellt

Är du seriös: Ibland :P
Vad är du allergisk mot: Inget, vad jag vet
Var har du ont: Låren, träningsvärk
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: Japp!!
Favorit serie: Ingen

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Båda
Gillar du ketchup: ja men inte till allt
Är du glad nu: Nja.. Barnen sitter och gallskriker om en bil på sitt rum. Ganska irriterande.
Var du glad igår: Både och..
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Helst inte alls
Stockholm är: Sveriges huvudstad
Göteborg är: Den staden jag vuxit upp i.
Kan du sjunga: Alla kan sjunga men jag undviker att sjunga när andra än barnen hör.. men jag tycker det är jätte kul och skulle så gärna kunna sjunga!
Mer värt än guld: Min familj
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Island
Ska bli skoj: Med semester
Ska inte bli skoj: Inget just nu..
Sparar till: Ett hus
Väntar på: Solen
Pålägg som gäller: KESO
Dagens dryck: Juice

1 kommentarer:

zasata sa...

japp 1,5månad jag var och klippte och färgade.. Och nu är det dags igen.. Måste ju vara fin på sön :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea