onsdag 16 februari 2011

Underbar overall

Upplagd av Amy kl. 17:00

Denna stickade overall har jag tittat på under hela graviditeten. Tycker den är helt underbar! Fanns i rosa och grå och jag visste ju inte vad det skulle bli så jag väntade med att köpa den tills jag visste.
Självklart var den nu slut i nästan alla butiker. Ringde lindex och lyckades hitta den i en butik. Så jag skickade min svärmor att köpa den åt Elias :D.

Otroligt liten i storlek är den men så himla fin (62 har han på denna vilket han vanligtvis drunknar i).
Perfekt att ha när jag bär honom i sjalen ute nu. Blir lite väl varmt med hans vanliga overall där i.

4 kommentarer:

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

såg verkligen jätte mysig ut:D

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Åhhhh så himla söt!!

Cecilia sa...

Så underbart fin pojk ni har!! Blir så avis.. Hoppas att du har det bra hemma med alla tre goa pojkar :) Kram

Sandra - 2barnsmamma sa...

Det finns ju en sån i vit, fast Lundmyr of Sweden och den är helt bedårande söt :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea