lördag 12 februari 2011

Premiär - ensam med alla tre

Upplagd av Amy kl. 10:51
Idag jobbar David.. Han har gått iväg och jag är själv med alla tre vakna för första gången. Det är inga problem alls så länge Elias sover eller blir buren av mig. Värre är när jag ammar och Elliot passar på att göra allt han inte får (och inte lyssnar han för fem öre heller den busen).

En annan sak jag tänkte på förut, sen när David börjar tidigt på morgonen, hur sjutton lyckas man duscha med tre stycken att hålla koll på? Ska bli mycket intressant att se hur jag löser det ;).

Men än känns allt lugnt och jag tror jag kommer fixa detta ganska bra :)

Det blir dessutom mjukstart idag. Skall strax gå iväg med alla barnen till deras farmor och farfar. Där blir det mys tills i eftermiddag då jag åter igen går in i ensam med alla tre rollen :D

3 kommentarer:

Elin sa...

Duscha på kvällen ist när barnen sover? :)

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Jag skulle också duscha på kvällen när de sover eller när David är hemma.

Martina sa...

Du kommer att klara det galant Amy! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea