fredag 4 februari 2011

En snäll bebis

Upplagd av Amy kl. 11:19
3 av mina 4 älskade killar!

Lillebror är en väldigt snäll bebis. Han somnade gott efter lite mat vid midnatt och sov därefter till 5 på morgonen. Åt och sov sedan vidare till 8 igen. Så idag känner jag mig som en ny människa jämfört med hur jag kände mig efter gårdagens natt.

Kan ju alltid hoppas på att han fortsätter så och att det inte bara var en engångsföreteelse!

Lagom tills vi andra skulle äta frukost vid 9 så somnade han om igen och sover ännu i sin lilla vagga.
Storebröderna är på bra humör idag också så det känns inte allt för jobbigt att vara trebarnmamma idag :D

1 kommentarer:

Josefin sa...

Härligt, hoppas det fortsätter så :D Han är jättefin verkligen!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea