söndag 27 februari 2011

Premiär natt i stor säng

Upplagd av Amy kl. 09:02
Då Elliot börjat möblera om sin säng 1000 gånger per dag och dessutom dra loss spjälskydd varje natt så fick jag nog. Såg så himla obekvämt ut att sova i spjälsängen med ansiktet tryckt mot spjälorna och armar och ben uthängande ner till golvet.
Jag har egentligen inte alls någon lust att flytta honom just nu när Elias är så liten då jag måste springa efter honom på morgonen och dessutom gå in och lägga honom en massa gånger på kvällen. Lite jobbigt när man sitter och ammar och måste springa iväg konstant :P.

Men fördelarna var fler än nackdelarna så det blev till att flytta in under Oliwer inatt.
Det gick mycket bättre än förväntat faktiskt! 3 gånger fick jag gå in och säga till honom innan han faktiskt låg kvar tills han somnade!
Duktig kille Elliot!
Morgonen blev ju lite jobbigare än vanligt, men jag får väl ta det helt enkelt :).

Nu ska jag iväg på gympa med Oliwer så bäst att komma igång!

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea