onsdag 16 februari 2011

Min första dag ensam med tre

Upplagd av Amy kl. 14:29


Idag jobbar David igen efter två underbara familjeveckor hemma! Har varit väldigt skönt att ha honom hemma och jag skulle gärna ha honom hemma jämnt.

Barnen har hittills skött sig exemplariskt idag. Vi gjorde oss i ordning imorse och begav oss sen till öppna förskolan.
Kan ni tänka er, hela morgonen och förmiddagen utan ett bråk eller ihopbryt från någon?! Tack tack tack snälla barn.

Två trötta killar framför film igår kväll

Nu ligger Elliot och Elias och sover medan jag och Oliwer ser på film och myser i soffan.

Men än är dagen inte slut. David kommer hem först 21 idag så det är några timmar kvar!

3 kommentarer:

Sandra - 2barnsmamma sa...

Hej, längesen jag tittade in här nu - ser att ni fått tillökning. Vad söt han är! :)

Vill du vara så gullig och rösta på min bild (nummer 5) http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/february/utkast-feb-16-2011.html

Josefin sa...

Vad skönt att det gått så bra :-) Jag själv som tycker det är jobbigt ibland med två! :D

zasata sa...

vad skönt det gått bra

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea