torsdag 3 februari 2011

En lillebror

Upplagd av Amy kl. 13:57
Igår 110202 kl 11 föddes en underbar liten pojke. Bråttom till världen hade han liksom sina bröder.
En helt perfekt förlossning som jag berättar mer om sen i en förlossningsberättelse.

Vårt lilla mirakel vägde 3360 g och var 50 cm lång. En massa mörkt hår har han till skillnad från vad bröderna hade när dom föddes. Annars kan jag allt tycka att han påminner om dom båda ibland.

Än så är det en snäll liten kille som sover, äter och däremellan tittar upp lite för att studera världen.

Tänk att jag har tre fina pojkar nu! Fortfarande lite overkligt måste jag säga. Själv mår jag otroligt bra. Med de andra har jag haft det riktigt jobbigt efter förlossningarna, men denna gången mår jag nästintill som vanligt, underbart.

Ska lägga över bilderna från kameran så ska ni få se några bilder också :)

11 kommentarer:

Elin sa...

Stort grattis till er alla :)

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Underbart! Än en gång stort jättegrattis till underverket:D

Jannika mamma till Jillian sa...

grattis!!!!!! underbart!

Emma sa...

Oj, det måste ha gått undan! :O Skönt att du mår bra.

Stort GRATTIS från oss! :)

Louise sa...

Grattis! :)

Stina sa...

OJ OJ OJ!!! Stort grattis! Han ville verkligen ut snabbt! och tidigt! Ska bli kul att se bilder och höra förlossningsberättelse sen!!!

Än en gång stort grattis! KRAM Stina

Camilla & Joel sa...

Åh GRATTIS, skönt att allt verkat gått bra. Kram

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Stort grattis till den lille prinsen!! :)

Martina sa...

Grattis igen! :D

Anonym sa...

GRATTIS!
Sååå söt!

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Grattis igen!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea