fredag 1 oktober 2010

Jobb, loppis, städning, tårta och kräftor

Upplagd av Amy kl. 23:12
Ja det är väl ungefär planerna inför imon.

Dagen börjar som vanligt med att gå upp tidigt för att jobba på IKEA. Efter det åker jag hem tar med mig ungarna och går på barnloppis här i Lindome. Alltid kul att se vad som finns och om man ev. kan fynda något.

När Elliot sen sover middag så ska jag och Oliwer baka tårtor och bullar inför hans kalas som vi ska ha på söndag för släkt och vänner. Även lite städning kan nog behövas (som vanligt!?!?).

På eftermiddag så går vi hem till barnens farmor och farfar och umgås med dom och Davids mormor och morfar som är här i Sverige över helgen, de bor ju i Tyskland. Riktigt kul att träffa dom :)
På kvällen blir det kräftor och räkor, wiiie... Så himla gott...

2 kommentarer:

emelie sa...

Har Vårt Helt Säker In ATT du jobbar inom Varden .. haha .. Antagligen för ATT du pluggar till sjuksköterska JAG Fatt för MIG DET v : ?)

Fröken M sa...

hihi, jag råkade se hos muppsan att du gillar chenillefiltarna med grodor, du kan vinna en hos mig under tävlingar ;)
Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea