torsdag 21 oktober 2010

Dagens goda gärning

Upplagd av Amy kl. 16:50
Var och handlade på maxi förut. Utanför gick en invandrare runt och kom fram till oss och frågade efter 20 kr till en limpa bröd.
Hade dock inga kontanter som vanligt så vi sa tyvärr..
Stackarn såg så besvärad ut, visste inte riktigt hur han skulle lösa detta.

Jag och David tyckte så synd om honom så han fick vårt bröd som vi just köpt :).
Gladare människa fick man nog leta efter efter det! Han kramade oss och gick iväg med världens största leende på läpparna :)...
Kändes bra... Så nu har jag gjort dagens goda gärning!

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Vad härligt att göra någon så glad!

maryfary.blogg.se sa...

Hihihi, vad gulligt av er:) det är inte många som hade gjort:) han kommer nog inte glömma er i första taget:D....

A det är som du sa om mitt inlägg, bältros e farligt för dom äldre ja. mitt är inte så stort än, svider å kliar lite dick:) men det blir nog inte så mycket värre.. hoppas jag iaf!!!! Kramar

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea