tisdag 26 oktober 2010

Det värsta...

Upplagd av Amy kl. 22:39
... med att jobba 7-17 är att man knappt hinner se sina ögonstenar. Tycker det är jätte jobbigt. Trivs toppen på praktiken men åh vad jag saknar mina pojkar..

Drar upp dom vid 6.45, tar på dom, ger välling och lämnar in dom hos dagmamman vid 7. Sen hämtas dom först vid 17.30 och därefter fort hem och laga middag... Efter middagen är både dom och jag helt slutkörda så vi la oss för att mysa i soffan framför bolibompa.
Sen är klockan 19 och det är sängdags för barnen om dom överhuvudtaget ska orka upp i tid dagen efter..
Suck.. Ja det är inte mycket tid man får ihop alls och det är jag inte alls van vid.

5 kommentarer:

Josefin sa...

Usch, jag har också sådana dagar då och då när jag jobbar. Visst är det jobbigt :(

Sandrah sa...

Nej usch vad jobbigt :/

Anonym sa...

Måste kännas ovant.. :( Jobbar din kille mycket så att han inte heller hinner hem tidigare?

Anonym sa...

Usch. JAg tänker inte jobba mer än 75 % när jag är färdig!!!!

Anonym sa...

svAR:
självklart, det är ju från 0 till 6 månader så ^^,

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea