torsdag 21 oktober 2010

hahaha

Upplagd av Amy kl. 22:20
Anonym sa...

vem fan behöver 2 datorer? nöj dig med det du har ist...

Haha ja vissa måste visst kommentera allt som eventuellt kan hackas på... Varför inte stå för vem man är? Då kan man ju lättare svara..

Men självfallet så säljer jag ju den jag har om jag köper en ny.. Men att ha ett museum med snygga design prylar är väl inte fel det heller ;)...

Här hemma har vi varsin dator, bärbara.. Färre kan man ju inte ha. Då skulle jag bli tokig!

7 kommentarer:

emelie sa...

Vi HAR också Två! Annars Blir DET slagsmål. Män DET Blir DET nästan ända eftersom DET Bara jag mig sminkad en Bärbar and Ingen Vill Sitta inne i datarummet! hehe! Vilka problem man HAR ... :)

Sofia sa...

haha.. Håller med dig.. Vi har också varsin bärbar, men även en stationär som är grym till spel..

Varför nöja sig när man har möjligheten att få det man verkligen vill ha?!

Elin sa...

Vi har också varsin dator. Jag vill ha min egna och Simon sin.

Sandrah sa...

Nej jag hade gärna haft fler datorer jag också!

Emma sa...

Haha, ja vissa kommentarer är bra skrattretande :) Vi har med 2st bärbara här hemma, dock är Joels bärbara genom jobbet, men den är ju hans :)

Anonym sa...

som om ni inte redan har 2 datorer..?

Emma sa...

Vi har också varsin bärbar och en stationär, plus den bärbara Robert har genom jobbet.. Vi klarar oss alldeles utmärkt! ;) Men visst är den nya Macbook Air läcker! Den finns med på min önskelista också, fastän jag har en fullt fungerande "vanlig" macbook! :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea