tisdag 22 september 2009

varför ligga när man kan sitta?

Upplagd av Amy kl. 18:31
Ja det är frågan Elliot ställer varje dag. Han totalvägrar att ligga ner när han är vaken. Halvsitta är inge vidare det heller!
Jag kan ju inte alltid sitta och hålla i honom heller :P. Men han är faktiskt väldigt stadig och duktig på att sitta min prins.
Men nu hoppas jag att jag kommit på en lösning. Köpte en bumbo stol på tradera! Hoppas hoppas det fungerar så jag kan göra lite mer än att hålla Elliot i upprätt position.

2 kommentarer:

malin, alice & lowes mamma sa...

Vad roligt, duktiga killen :D Bumbo stolar är jätte bra :D

Sandrah sa...

Hehe vilken buse :) Skulle också behövt en sån, men nu kan han ju sitta själv här hemma typ så det är ju skönt.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea