onsdag 30 september 2009

För 2 år sen..

Upplagd av Amy kl. 07:08

.. Så låg jag och sov i min lägenhet i Kållered utan den blekaste aning om att jag 2 timmar senare skulle sitta och hålla i min son!

Om ca 20 min vaknade jag för två års sedan och hade lite ont i magen, det var det första jag kände.

Sen gick allt fort! Klockan 9.14 såg han dagsljuset för första gången!

40 min senare träffade han sin mormor och morfar och en stund efter det sin farmor och farfar för första gången!!

Det känns som att jag fortfarande lever den dagen och inte en timma längre!!!

Men idag är det inte en liten bebis jag ser när jag tittar på honom.
Nu springer han, äter själv, dricker ur glas, går på pottan, pratar massor och är en ganska självständig liten individ med massor utav egen vilja!

Idag fyller underbara, älskade oliwer 2 år! Grattis, åh vad vi älskar dig.

7 kommentarer:

Carolina sa...

Grattis fina Oliwer!

David Nyrén sa...

Vilken fin bild!

Sandrah sa...

Grattis Oliwer =)

malin, alice & lowes mamma sa...

Grattis!!!!

sandra sa...

grattis på födelsedagen!

Elin sa...

Grattis :)

sara sa...

grattis oliwer, men du glömde ju ebba som hälsade på ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea