torsdag 24 september 2009

Tycker synd om mig själv

Upplagd av Amy kl. 13:20
Stackars mig... Är helt genom förkyld :(. Hatar att vara förkyld, men vem gör inte det? Blir en tråkig dag för Oliwer idag. Jag orkar inte gå ut eller roa honom särskilt mycket alls. Tur han leker så bra själv!
Elliot har en mammadag idag. Inget duger mer än att bli buren av mig. Går ju ganska bra idag när man ändå ligger och slappar i soffan framför tvn.
Oliwer är duktig och går på pottan idag också. Skönt ännu en sak mindre att göra när man mår dåligt!
Ska snart möka mig upp och göra mat till Oliwer (vi åt seeeen frukost) och hoppas han somnar lite efter det så jag kan sova jag också.

Borde börja planera Oliwers kalas också! Han fyller ju 2 år om 6 dagar!

3 kommentarer:

Sandrah sa...

krya på dig

malin, alice & lowes mamma sa...

Krya på dig gumman!

sara sa...

vi kan ju vara sjuka ihop.. ;-)
Skönt att han leker själv. det gör INTE ebba,

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea