onsdag 2 september 2009

POTTA

Upplagd av Amy kl. 12:47
Åh vad duktig min lilla pojke är..

Har egentligen inte pottränat så mycket innan. Bara visat att man kan sitta på den.

Men idag bestämde jag mig för att han skulle vara utan blöja så länge vi är hemma. Nu har han vart utan blöja i 4 timmar och hör och häpna utan en endaste olycka!!!
Jag är helt överraskad! Trodde aldrig han skulle fatta detta?

Men jo han sitter och leker i vardagsrummet säger potta ibland och går och kissar! Helt fantastiskt.
Hoppas det håller i sig!

3 kommentarer:

malin sa...

Gud vad härligt!! Alice vill inte ha blöja på sig, men hon förstår inte riktigt ännu att hon ska gå på potta :)

Sandrah sa...

Duktig kille =) Devin kissar på toaletten ist =)

malin sa...

Jaa jag är inte den som äter frukost, så för mig är det lätt att både glömma den och lunchen :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea