tisdag 29 september 2009

Massa att göra!

Upplagd av Amy kl. 10:05
Har just lämnat Oliwer hos dagmamman och nu är vi hemma igen jag och min lilla mini prins. Idag ska jag städa HELA lägenheten och lyckas bli klar också (Elliot ville inte att jag skulle göra något annat än mysa med honom igår).
Dessutom ska jag baka massa bullar och handla alla ingredienser till tårtor och kalas.

Oliwer fyller ju två år imorgon och då blir det lite kalas för honom :).

Varför är det så svårt att börja städa för? jag fastnar ALLTID vid denna dator! Suck. Allt annat är ju roligare än att städa....

2 kommentarer:

Martina sa...

Haha det var faktiskt rätt :D inte ens Jonas såg rätt första gången. mja Ella är lite kortare men annars så har Zita en virvel på vänster framben men det ser man inte i bilden. du behöver inte alls känna dig ensam om att fastna vid datorn det gör jag jämt när jag ska städa.. fattar inte varför det ska bara så svårt :P hälsa grattis till Oliver i förskott med :D

Sandrah sa...

Ja fy fan städa är tråkigt, tur David är bra på att städa här :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea