fredag 4 september 2009

bvc

Upplagd av Amy kl. 09:55
ska strax gå till bvc på läkarkontroll med elliot. Oliwer är ju hemma så han får följa med.

Jag har vart duktig idag och redan hunnit städa, dammsuga, tvätta golven! Skönt!

Senare kommer Martina hit och hälsar på mig och barnen, kul!
David slutar 17 idag (!!!!:D) så han är hemma tidigt wiiiiie... Underbart när han väl är hemma. Ska åka och veckohandla sen också, mindre kul men ett måste. Man blir ju så fattig varje gång! Mat är dyrt.

Sen ikväll blir det fredagsmys med familjen :) Vilket innebär att jag får köpa godis!!! Har faktiskt inte köpt något på hela veckan! Duktiga jag...

3 kommentarer:

sara sa...

Mmm gott.

Martina Jonsson sa...

Ja duktiga dig! :D tänk om jag också kunde vara så duktig hehe. var jätte kul att få träffa dig, hade verkligen jätte trevligt!! hoppas ni får en underbar kväll, hälsa David med

bella sa...

Fredag e ju bäst....om du vill och dina vänner med naturligtvis...lyssna och titta på Oliwer i våran video..http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=62771659
Hoppas ni gillar den....pusssssssss

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea