lördag 4 december 2010

Veckorna går

Upplagd av Amy kl. 20:56
Mina fina små lyckliga killar ute i snön <3

Dagarna försvinner och jag hinner inte med alls, som vanligt alltså. Veckorna bara flyger fram och snart är det februari och BF. Vecka 31 är alltså kommen.

Har firat min mormor som fyller 85 år idag. Under tiden passade barnens farföräldrar barnen så jag kunde åka i lugn och ro, skönt. Åkte till Kållered för att köpa present innan jag åkte dit och fastnade ju såklart i långa köer på grund av FYRA olyckor på E6an. Det var kaos.
Inte nog med det så stod polisen och hade alkoholkontroll på IKEAs infart. Det stoppade ju upp trafiken ännu mer.
Men jag klarade mig utan anmärkning, haha... Oväntat va? :P..

Sen hämtade jag mina små prinsar igen och fick dessutom middagen serverad där, lyx lyx lyx! Tack snälla ni.

På kvällen har vi myst i soffan och tittat på jul kalendern och nu sover dom så gott så gott <3



1 kommentarer:

Sandra - 2barnsmamma sa...

Jösses vad snabbt det går, snart BF då ju :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea