onsdag 1 december 2010

Slappa familjen

Upplagd av Amy kl. 17:24

Oliwer och Elliot ligger i sin mysiga koja och tittar på bolibompa på tvn. Så mysiga :)

Själv sitter jag här framför datorn och väntar på att middagen i ugnen ska bli klar.

En inte allt för ovanlig syn här hemma på kvällarna nu för tiden ser ut så här...
En slutkörd Amy som gör allt för att försöka få datorn att inte luta åt fel håll (inte helt lätt att ha datorn på magen när bebisen sparkar och magen är allmänt i vägen).
Irrieterande med tröjor som hela tiden hasar upp och sitter obekvämt så varför inte dra upp et istället?
Ja så social är jag på kvällarna haha.
Det kan ju få duga som tillfällig magbild också, v 29+3.

9 kommentarer:

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Åhh myys mage! Jag vill känna!! <3

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Såg oerhört mysigt ut det dära! Du har en sån otroligt fin mage!

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Oj shit vilken liten minimage du har! Typ som jag ser ut nu.. ickegravid >_<

Mia 18år - Mamma till William och Marcus sa...

Gud vilken mysig säng? vart har ni lyckats få tag i en sådan? Jag är nämnligen ute efter något liknande :P.

//kram, Mia

Anonym sa...

Vad härligt det såg ut! Bröderna mys ju! :)

Och redan v 30?! Shiit vad fort det går!

Emma sa...

Ser så grymt mysigt ut, perfekt myshörna :)Och du är så fin som gravid!!! Så där ligger jag med på kvällarna, drar oxå alltid upp tröjan hihi...

W - ung 3 barnsmamma & fotograf sa...

Hahaha ! jag såg mig själv på den bilden, ligger exakt så och bebisen är galen :)

allt bra med magen och barnen?
kramar.

Emma Viklund sa...

Sv: Ja, vi har ett riktigt vinterland här :) Men eller hur! Jag är helt kär i min skiphop väska, tycker den är kanon :) Ryms ju så mkt mer än vad man tror, så behändigt med alla olika fack.

-fam bus- sa...

Hihi vilken liten mage :)
Underbart då de ler!

Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea