söndag 26 december 2010

God fortsättning

Upplagd av Amy kl. 20:24
Mina små busiga tomtar :)

Jag är fortfarande dunder förkyld och har inte mycket ork för någonting alls faktiskt. Tappade rösten igår och idag är jag jätte hes.
Försöker göra så mycket som möjligt på dagarna för att utnyttja tiden med familjen hemma och träffa familjen med julmat och allt vad som skall göras i dessa tider. Alvedon och nässpray är mina bästa vänner.

Har trots detta haft en toppen jul! Jag är så nöjd med årets jul. Bra julklappar för alla, trevligt umgänge och god mat.
Skall uppdatera mer sen vad alla fick m.m.

Nu får det räcka med ett livstecken så länge för jag ska lägga mig ganska snart då jag ska till skolan imon. Mindre kul men ett måste.
Barnen får vara hos sin mormor och morfar hela långa dagen och busa.

God natt!!

3 kommentarer:

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

God fortsättning

zasata sa...

Vad roligt dom ser ut att ha.

Anonym sa...

Krya på dig! :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea