tisdag 21 december 2010

Stort paket

Upplagd av Amy kl. 19:04
Jag mår inte så värst bra nu ikväll... Trött, hängig och ont i halsen.. Snälla låt mig må bra på julafton!
Somnade i soffan medan barnen busade i sitt rum.
När jag vaknade igen var klockan 17 och jag tröttare än någonsin. Jag önskar inget hellre än att få sova!
Men jag får snällt vänta tills barnen är i säng, David jobbar ju till 21.

Packade iaf ihop barnen och åkte till dhl. Hade ett stort paket att hämta ut...
Den resan tog slut på mina krafter totalt!!

Vad det är i paketet ska jag visa er sen :)

5 kommentarer:

zasata sa...

Ååå så du åkte och hämtade det endå! JHag vill se nu även om jag vet, men jag vill se när dom provar ;) och vad du tycker om handtaget om det är längre än sports?

Stina sa...

Usch! Krya på dig!!! KRAM!

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar.
Jaha..haha..ruttet att det inte stod på nätet att det var så o.O
Tack för upplysningen, blir nog att köpa den där istället för att den var billigare ^^

Frida sa...

Usch vad jobbigt att vara så trött, hoppas det blir bättre :)

sara - mamma till wilda sa...

Hoppas du mår bättre idag =)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea