måndag 13 december 2010

Film: En vild bebis med 2 mån till BF

Upplagd av Amy kl. 00:10

Vet inte riktigt vad bebisen håller på med just nu. Det är som vanligt fullt ös från 22 på kvällarna men idag är det verkligen ett håll igång där inne!

Tänkte att jag var tvungen att filma då magen flyttade sig från vänster till höger, upp och ner på bara några sekunder. Men är det inte alltid så, när man tar fram kameran så slutar det man ska fota/filma!
Självklart...
Men lite grann fick jag väl med iaf.

I bakgrunden spelas mina svärföräldrars nya jullåt. Dom är duktiga...

Nu ska iaf jag försöka sova, det bestämmer ju den där inne.. Är den så här vild så kommer jag inte sova värsta bra inte.. Men försöka går ju :)
Sov gott!!

10 kommentarer:

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Ja han tyckte att det var kul att baka ^^
Jaså? haha..ja tackar, kul att höra :P folk säger att han är lik mig ena stunden och andra stunden J och sedan tvärtom..höhö

Josefin sa...

Så mysigt med bebismoves :D Ja, ibland saknar man allt att vara gravid igen :)

Stina sa...

ÅHH mysigt! Sådär har vi cdet också då och då men så fort kameran ska fram så lugnar den sig...

Kram Stina

Elin sa...

En buse :) Nu saknar jag det där, även om det blir lite väl mycket ibland är det häftigt.

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Åhh va mysigt!!

Emma sa...

Åååå, myyys :) Här är bebis oxå vild efter 22 på kvällen :) igår kunde jag nästan inte sova, han var vaken i flera timmar och hela magen rörde sig.. man blir nästan lite illamående då, blir liksom obehagligt då det håller på så länge :)

Jullåten låter sååå mysig, duktiga dom är!!

Annie sa...

Åh, jag blir alldeles tårögd!
Det är ju sååå msyigt när bebisen håller på att böka omkring där inne, saknar det lite.
Just nu har jag bara en gnällis till bebis.:/
Kram!

cecilia sa...

Ler med hela hjärtat när jag ser din film! Karmar

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

såå otroligt mysigt!!!

Martina sa...

Gu så jag blir sugen på en till graviditet! :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea