onsdag 8 december 2010

MVC

Upplagd av Amy kl. 15:27
Dagen började med att jag åkte in till stan och träffade en studiekamrat. Gjorde ett arbete som vi skall ha tills imon.

Efter det blev det lunch med David på en thairesturang :). Så mysigt att bara sitta och prata lite bara han och jag.

Sen var det dags för ett besök på mvc. Bebisen låg nog och sov för så lugnt har det aldrig varit innan :P. Brukar alltid dåna som tusan i den där maskinen då den sparkar och sprattlar.
Alla värden var bra iaf med både den och mig. Magen hade växt men ligger fortfarande under normalkurvan. Skönt det tycker jag. Jag springer runt och är såpass aktiv hela dagarna så det vore besvärligt om jag hade en enorm mage.

Däremot så börjar alla fogar protestera en hel del nu senaste veckan. Svårt att bära tunga grejer och att putta vagnen i backar. Att gå längre sträckor tar ganska hårt det också.
Men men det är bara att gilla läget och stå ut de få veckor som är kvar..

Det är jul om 2 veckor, kan ni förstå det? Det kan verkligen inte jag... T...V...Å veckor?
Ja då är det nog definitivt fabruari snart också.

Fick alla resterande tider som jag ska ha till mvc också. Hjälp det känns verkligen som att tiden går för fort...

Nu ska jag försöka mig på att städa lite om mina höfter tillåter vill säga!

2 kommentarer:

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Härligt att allt var bra men tråkigt över att du börjar få ont! Ja helt galet att det snart är jul. Har faktiskt inte fått så mycket jul stämning än men den kommer väl snart hoppas jag!

Annie sa...

Åh, jag tycker det är jättebra att det bara är 2 veckor kvar! :)
Längtar som tusan, den firas med min familj och så är ju Nomi med för första gången.. Julklappsinköpen är helt avslutade så jag kan bara luta mig tillbaka och ta det lugnt fram till jul! Hihi...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea