måndag 18 oktober 2010

Vecka 24 är kommen

Upplagd av Amy kl. 10:18
Har helt glömt bort (som vanligt) vilken vecka det är... Tiden går lite fort och jag har fullt upp så jag hinner inte med alls...

Men nu när jag tittade på graviditetsräknaren på datorn så såg jag att jag redan gått in i vecka 24. Ja där ser man ;)

Kommer sitta här med tre innan jag vet ordet av det!

SJälv mår jag faktiskt ganska bra nu! Ryggen känns lite bättre för tillfället (antagligen för att jag tar det lugnt mestadels av dagarna då jag pluggar, får se hur jag klarar praktiken!), har matlust igen och ja egentligen inget att klaga på... Känner att halsbrännan börjar komma smygandes på kvällarna så jag passar på att njuta så länge jag kan vara utan...

En kvällsaktiv liten figur är det jag väntar. Varje kväll är det high life där inne. Hela datorn hoppar när man sitter med den i knät. Men på dagarna är det väldigt lugnt.

Mysigt är det hur som helst!

1 kommentarer:

Josefin sa...

Jösses, snart har du en liten till hos dig ju i den takten :-) Måste ju vara skönt när det går så fort! :D

Om du vill kan du lägga till mig på fb, heter Josefin Melkersson.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea