onsdag 6 oktober 2010

God morgon!

Upplagd av Amy kl. 08:24

Jag har "sovmorgon" idag, börjar först 10.30.
Barnen fick stanna hemma med mig istället för att åka med David tidigt imorse.
Så himla skönt att slippa stressen på morgonen! Jag packade ner barnen i cykelkärran och tog mig en uppfriskande cykeltur till dagmamman.
Kan ju hoppas att lite motion direkt på morgonen gör så att jag känner mig piggare idag. Är otroligt trött hela dagarna.
Nu sitter jag och väntar på pendeln, första delen i mitt långa pendlande bort till borås!

Ha en toppen dag idag!!

1 kommentarer:

donken sa...

de va relativt billiga men fanns ju bara den jag ville ha att hämta i butik i sthlm. haha :P
blir för dyrt ändå då ju :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea