måndag 18 oktober 2010

En ovanlig dag!

Upplagd av Amy kl. 09:02
Ja idag är inte en vanlig dag för mig. Min praktik börjar ju idag :D.
Lite nervöst är det men det ska ändå bli kul. Jag hoppas det blir lika kul som jag tror att det ska bli.

Jobbar kväll första dagen så nu har vi mysmorgon jag och pojkarna. Dom ligger här och tittar på bolibompa.
Lämnar dom hos dagmamman vid 12, lagom till lunchen och jag börjar 14. Däremellan tänkte jag ta en tur till lindex och klaga lite på Oliwers vinterjacka som gick sönder igår i en söm. Den är ju faktiskt ny, suck.

Det är inte bara på grund av praktiken som det är en ovanlig dag. Pojkarna lät mig nämligen sova till 8.30!? Det är ju helt galet.
Jag är inne i en super jobbig period just nu sen jag blev gravid som gör att jag vaknar av minsta lilla och sen kan jag inte somna om igen. Så för att jag ska få sova så krävs det att jag inte störs... Men idag så! Var evigheter sen jag sov längre än till 6.30!

2 kommentarer:

Annie sa...

Du var minsann väl värd en sovmorgon!

Sandrah sa...

Lycka till idag!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea