torsdag 28 oktober 2010

MVC

Upplagd av Amy kl. 22:15
Var hos min barnmorska idag. Både jag och bebisen mår fint ja förutom att jag inte hinner med att fatta att jag är gravid! STRESS är vad mitt liv innehåller för tillfället.

Men mina blodvärden var bra men mindre bra är vikten! Fy tusan vad hemskt det är att se siffrorna på vågen.
-Du är gravid är vad folk brukar säga.. Jo jag vet men är ändå en fruktansvärd pina att se siffrorna på vågen :S...

Bebisens hjärtljud var bra dom med.. En livlig krabat har jag, tog ett tag innan vi lyckades få ett bra läge för att lyssna på hjärtat :).

Det följer Elliots graviditet väldigt bra i båe SF mått och hjärtljud så nu tror jag ännu mer på en pojk ;)

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Skönt att allt var bra, men tråkigt att du inte hinner njuta av din graviditet. Poff säger det så står du där med en bebis :)

Anonym sa...

Alla goda ting är tre! Tinna

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Så otroligt skönt att allt var bra!

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

Skönt bebis mår bra :)

Anonym sa...

Svar;
Oja det är skönt ^^
Hihi..ja dom gillar jag med, synd att dom börjar bli försmå..barn växer som ogräs o.O haha.. :P

Emma sa...

Ja, vi väntar ju pojke nr.2 och sm-mått och hjärtljud är lika som storebrors!! Men man vet ju aldrig ändå :) Men barnmorskan frågade om vi hade tagit reda på könet, precis som att hon anade en till kille hehe :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea