fredag 15 oktober 2010

Fredagsmyyyyyyys

Upplagd av Amy kl. 22:36
Fredagskvällar är underbara.. Speciellt när man får äta räkor ;).. Idag var dom billiga och då kan jag inte annat än att köpa dom underbara små rosa varelserna!

Efter att vi lagt barnen så har vi bara legat i soffan och ätit godis framför IDOL.. Riktigt duktiga deltagare ikväll måste jag säga. Men Geir är min stora favorit, tycker han är överlägset bäst.

Sitter här och är lite smått avundsjuk, skulle mer än gärna ta deras plats när det gäller att kunna sjunga. Tänk att bara kunna ställa sig på en scen och sjunga så fint!! Åh vad jag vill kunna sjunga, det är ju så kul. Men nja jag får nog hålla mig till imse vimse spindel med barnen :)

Ska alldeles strax gå och lägga mig, jobbet väntar 6.30 imorgon. Sov gott!

3 kommentarer:

emelie sa...

Ja, det kostar väl mer än själva vinsten.. hehe

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

svar:
rätt ^^ men det finns redan en som vann länkningen först :D hihi..

Tova sa...

Åh, visst blir man lite avis när man ser de duktiga i Idol?! Hihi.
Jaja, man får väl trösta sig med att man (förhoppningsvis?) är bra på andra saker istället ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea