torsdag 14 oktober 2010

Maaaat

Upplagd av Amy kl. 16:17

Min lilla Elliot älskar verkligen mat. Helt galen så fort det dukas upp på bordet.. :)

Han har blivit väldigt duktig på att äta med sked eller gaffel nu med. Då är det ju dessutom kul att äta också.

David är iväg och köper Thaimat till oss. Lyx! Men det är ju faktiskt som fredag för oss idag. Lediga hela familjen imon wiihoo.

Lägg märke till rosorna i bakgrunden! David kom hem med dom till mig i förrgår bara så där <3
Då blir man glad :)

6 kommentarer:

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

vilken romantisk kille du har. Sånt blir man så himla glad utav!

Anonym sa...

Haha, jag höll på att läsa att ni skulle dra till Thailand nu!

Framförallt blir det helt plötsligt lugnare vid köksbordet när de kan äta själva har jag märkt! :D

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Aww gullig karl du har ;)

Och duktiga Elliot! :D

Emma sa...

vilka fina blommor! :)

Sv: nja, är väl inget anmärkningsvärt som hänt egentligen, men jag med superhöga krav på mig själv vad gäller skolan kan inte riktigt ta att jag med nöd och näppe blir godkänd på en uppgift jag slitit med i veckor när jag har fått betydligt bättre betyg på allt annat.. jag har väl svårt att acceptera att det är svårt att plugga heltid på distans när man har små barn hemma hela dagarna, kanske.. :/

Hannele - nybliven 2barnsmamma sa...

svar:
Tack så mkt ^^

Sandrah sa...

Mysigt att få blommor bara sådär :) och härligt med matglada barn!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea