lördag 11 juli 2009

Trött på smärta!

Upplagd av Amy kl. 10:40
Nu är jag fruktansvärt trött på att konstant ha ont!! Nu vill jag bara läka och må bra så jag kan komma ut och röra på mig. Extremt trött på att bara sitta och glo i en soffa och inte göra någonting själv.
Känner mig så elak mot Oliwer när jag inte orkar leka och roa honom!

Ska försöka orka åka till ett apotek idag och köpa voltaren så kanske jag kan må lite bättre iaf! Men det beror ju på hur Oliwer är idag också. Orkar verkligen inte åka iväg med två barn om han ska trotsa, vilket han börjat dagen med lite smått.

Skulle egentligen åkt till mamma och pappas landställe idag men deras vatten har tydligen slutat att fungera så då kan man ju varken använda vatten eller toalett så blir till att vara hemma idag.

Vad ska ni hitta på idag?

ÅH jag vill hitta på något, gah!

2 kommentarer:

malin sa...

Varför har du ont :(

Sandrah sa...

Usch har du ont än :/ Hoppas det går över snart!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea