lördag 18 juli 2009

Mysdag!

Upplagd av Amy kl. 13:56
Idag slår regnet i backen och åskan dånar från skyn! Ingen direkt ultimat dag för utelek! Nä idag blir det till att vara inne och mysa med mina pojkar. Oliwer och jag har suttit och lekt med bilar hela förmiddagen och Elliot har legat i mitt knä och sovit :).

Sen fick Oliwer makaroner (favoriten) och köttfärssås. Sen var han bra trött min stora lilla kille, så nu sover han gott i sin säng till ljudet av åska och piskande regn :D

Lillprinsen vaknade just för en liten slurk mat så nu sitter jag här framför datorn och myser med min underbara Elliot som växer så det knakar. Det märks främst när man ammar för han ryms inte på en arm lika bra längre :O

Nä nu ska vi försöka få ut alla små onda luftbubblor ur Elliots mage så han kan sova vidare och jag ska passa på att städa grundligt i denna röra som är här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea