söndag 26 juli 2009

Igår och idag

Upplagd av Amy kl. 20:53
Gårdagen kan nog sammanfattas som "den värsta dagen jag vart med om sen jag blev mamma".
Jag var helt slutkörd och knäckt kan jag lova.. Orkade inte skriva här igår när David kom hem för jag la mig i sängen och tittade på film tills jag somnade!!

Idag jobbade David också så för att slippa återuppleva dagen igår skyndade jag att packa in barnen i bilen och åka upp till mamma och pappa så dom kunde hjälpa till.
Och dagen har blivit bra! Alla glada och jag mår bättre :)..

Jag och mamma satte barnen i vagnen och tog oss en lååång promenad på över en timma. Skönt. Så idag blev det 10 000 steg... :)

4 kommentarer:

David Nyrén sa...

Härligt att det blev en lyckad dag, i morgon skall vi handla och få det fint här hemma! :)

Carolina sa...

Vad skönt att du fick en bättre dag idag :)

sara sa...

skönt.

Sandrah sa...

Du måste ju skriva vad som gjorde den till värsta dagen också

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea