söndag 3 augusti 2008

Helgen

Upplagd av Amy kl. 23:37
David har jobbat på IKEA hela helgen så jag och Oliwer har roat oss på eget håll. I fredags så var vi uppe på landet och hämtade Oliwer samt åt god middag. På vägen hem (kl 22.55) sprang jag in på focus i Göteborg och köpte en chokladkaka som vi skulle ha till vår filmkväll. Men nej! När jag kom ut stod David utanför dörren med bilen och jag hör bara hur motorn dör! Vi försökte starta men bilen är stendöd. Funderade på vem man skulle kunna ringa för att få hjälp att bogsera men det är inte många att välja på då dom flesta hade druckit mycket eller lite :P. Vi ringde iaf till Kim och Linnea och efter en stund kom Kim och hjälpte oss bogsera bilen till Kållered och körde oss sedan hem.
Dagen därpå kom Kim och Davids arbetskamrat och tittade på bilen. Dom letade i princip igenom hela bilen innan dom kom på att det kanske kunde bero på säkringarna! SJÄLVKLART var det en sådan enkel grej, suck. Jaja tack för hjälpen Kim och Linnea. Nu har vi en bil igen.

På söndagen kom Sandrah, David och lilla Devin och hälsade på mig coh Oliwer. Vi fikade och spelade lite wii fit och mario cart. Det var jätte trevligt!
På kvällen efter Davids jobb åkte vi in till Liseberg och tittade på Carl-Einar Häckners Varieté. Hum han är som han är den killen, men ganska underhållande ändå.
Träffade Sara, Tobbe och söta lilla Ebba en snabbis också!
Innan vi gick hem fick jag med Sandrah och David på Balder. Wiiii vad kul den är. Fast det var nog mest jag som tyckte det :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej amy!!

kul å läsa din blogg! va alldeles för längesen vi sågs nu.. vet att vi alltid säger det, men sen blir det aldrig nåt ändå :( men va ska ni göra på söndag?? jag skulle fakiskt kunna ta å palla mig ut till er en stund iaf ;) jaja ha det underbart å hälsa david!

puss å kram Malin

Anonym sa...

jag vill också åka ballder.

Anonym sa...

Jag tyckte också den var kul tillslut juh även om jag var livrädd innan ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea