tisdag 26 augusti 2008

Öppna förskolan och farmor

Upplagd av Amy kl. 19:12
Idag har vi vart på öppna förskolan i 1,5 timmar. Träffade största delen av föräldrargruppen där. Det var trevligt. Oliwer tyckte det var jätte roligt att krypa omkring och röja ut alla hyllor. Rutschkanan var populärast! Ville åka hela tiden.
Efter det gick vi och hämtade ut ett paket på posten. Det var min skötväska från semperkoderna jag skickade in! Kul med nytt.

Sen åkte jag och Oliwer iväg med Bella (oliwers farmor). Tittade runt i lite affärer och hade trevligt. jag hittade som vanligt ingenting till mig och inte Bella heller. Men Oliwer fick lite saker. Ett par skor, en tröja, en mössa, en pyjamas och ett par strumpor. Tack farmor!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea