fredag 8 augusti 2008

Massa

Upplagd av Amy kl. 08:34




Har inte skrivit på ett tag då jag inte haft något att skriva. Jobbar ju bara hela tiden så det blir ju samma sak varje dag. Nu kan jag ju iaf skriva om att jag inte haft någonting att skriva om! :P



Är alla människor gravida nu för tiden? Ser magar överallt. Saknar min mage massor. Det är ju såååå mysigt. Längtar redan tills nästa bebis :D!!! Oliwer är ju stor nu. När blev han det?



Nu har både pappa och mamma köpt iPhone så nu kan man inte ringa dom längre *boring*. Jag vill också ha en iPhone men absolut inte med Telia till dem priserna dom tar (och folk köper det)! Jag väntar tills det kommer en billigare mobil.



Nu ska jag jobba igen, skönt att det är fredag. Jag jobbar bara idag och på måndag sen är jag ledig med min underbara Oliwer igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, fast anders är större!

Jag saknar också min mage =(

När får oliwer ett syskon?

Kram

Anonym sa...

oliwer är inte stor än! ebba e ju bebis än.

varför jag inte köpte på ullared var för jag inte vet när vi skall dit och inteh ar råd och bara åka och köpa mygnät där skulle kosta mer

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea