söndag 10 augusti 2008

Kalas

Upplagd av Amy kl. 23:01

Idag har vi varit på Olivers 1 års kalas. Hämtade Linnea och Annie på IKEA innan och så åkte vi ihop till kalaset. Det var trevligt att träffa alla. Träffade bland annat Sara och söta lilla Ebba.
Efter kalaset åkte vi en snabbis till min mormor och hälsade på. Mamma och Matilda (min syster) var också där. Jag och Oliwer åkte med mamma till Maxi och handlade sen. Oliwer somnade i bilen, så sött. Helt slut stackarn. Han valnade 10.15 imorse och somnade vid 16 igen så han va trött.
Fick iaf en jätte fin pyjamas av mamma till Oliwer :), tack!

Oliwers farmor och farfar, Bella och Lars kom hem från Tyskland igår. Så vid 19 idag kom dom och hälsade på och lämnade lite fina presenter :D. Två söta tröjor till Oliwer och en tshirt till mig! Tack tack!

Imorgon väntart jobbet igen. Men positivt är att det är sista dagen! Sen vänta en underbar vecka med Oliwer och David!

Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad skönt med sista dagen! Mycket lättare att jobba när man ser slutet på skiten ;D

Anonym sa...

jag tycker inte en vecka är kortvassel, och sen syftar jag inte nebart på det. folk får skylla sig själva som missar snygga kläder. jag får mina grejer ändå.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea