tisdag 29 juli 2008

Jobb, blixt och Oliwer

Upplagd av Amy kl. 22:47
Idag har jag jobbat(som vanligt). Oliwer var med mig fram till klockan 13.30 då mamma och pappa hämtade honom. Dagen gick faktiskt ovanligt fort idag. Efter jobbet kom David och hämtade mig och jag lämnade av honom på IKEA. Sedan fortsatte jag till landet för att träffa Oliwer. Halvvägs kom det världens störtskur och jag såg inte 10 meter frmför mig.

Som om inte det var nog. När jag var i en backe med öppna ängar slog blixten ner i min bil!!!
Jaja ingen skada skedd. Blev bara lite skakis.

När jag kom fram lekte jag med Oliwer tills han skulle ha välling och sen somnade han i min famn. Mys!
Sen körde jag hem och nu spelar jag och David kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Test

Anonym sa...

vad läskigt

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea