måndag 14 juni 2010

Minigolf

Upplagd av Amy kl. 19:50
Vi tog en promenad förut (Oliwer cyklade) bort till ett mysigt litet ställe som har minigolf. Där tog vi oss en kall CocaCola och hade det skönt i skuggan. Riktigt varmt idag!

När vi hämtat oss från promenaden så spelade vi en runda minigolf jag, David och Magnus, Oliwer roade sig mest med att hoppa studsmatta.

Idag hade jag flyt vill jag lova! Snittade väl 2 slag per bana med en hel del "hole in one"!

Det slutade med att jag klassade killarna med 17 slag mindre! Överlägsen kan man ju kalla det också ;).

Bilder kommer kanske senare. Har inte kameran här (den är ute på kvällspromenad ;) )

3 kommentarer:

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria sa...

HA! Ni verkar ha det himla mysigt :)

emelie sa...

Vad kul med minigolf! Var längesen jag spelade det!

Sandrah sa...

Kul med golf!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea