måndag 7 juni 2010

En knepig natt

Upplagd av Amy kl. 12:29
David hade vänner här igår kväll och dom satt här och spelade spel fram tills klockan var 3 på natten. Själv gick jag och la mig vid 01.00 och tur var väl det...

När klockan var 04.30 så började Elliot skrika (vilket han aldrig gör på nätterna annars). David gick in till honom och tog upp honom. Det skulle han nog inte ha gjort...

Elliot trodde det var morgon då det var ljust och han fick komma upp ur sängen. Han ville absolut inte somna om igen!
Jag trodde jag skulle bli tokig! Han låg mest och sparkade på mig..

Till slut fick jag nog och tog mitt täcke och la mig i soffan. Kom väl halvvägs innan jag hör att även Oliwer var vaken?! Varför vaknar bägge barnen så tidigt just idag när dom aldrig gjort det innan?

La iaf Oliwer tillrätta och efter lite protester så somnade han iaf om! Elliot blev tyst inne hos David efter någon halvtimma men vid det laget så var jag såpass pigg att jag inte kunde somna om!
La mig i soffan framför datorn och kollade. Chattade lite med pappa som är i USA (där var ju klockan 20 på kvällen så det passade ju bra).
Vid 6.30 somnade jag om i soffan och vaknade igen 8.30 då barnen och David kom in hit och härjade!
Jag är trött idag och jag hoppas verkligen att detta var en engångsföreteelse pojkarna mina!

4 kommentarer:

Sandrah sa...

Välkommen till mitt liv bara det att min minsting somnar minsann inte om till halv åtta igen!

Madde - Charlies mamma sa...

Hej! Ja visst är hon =) Se där ja! Ja, såg kort på dina grabbar, riktiga charmtroll ju! Jättesöta! Kul med någon som är i samma ålder som har barn, alltid lika kul! Vart bor ni någonstans? =)

Kram Madde

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

välkommen till den riktiga världen ;)

malin, alice och lowes mamma sa...

Usch vad jobbigt :(

Inte alls den riktiga världen, inte här iaf ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea