torsdag 3 juni 2010

Blöja överallt

Upplagd av Amy kl. 08:44

Ja dagen började med att jag gick och hämtade Elliot direkt när han vaknade i hopp om att oliwer skulle sova vidare. (Oliwer somnade så sent igår så han behöver sova då han inte sover middag!)

Kom in till Elliot och märker till min förtjusning att Elliot pillat sönder blöjan! All stoppning hade åkt ut i hela sängen, över hela honom, golvet och på hela mig när jag lyfte upp honom.. Bar ut honom till skötbordet och nu har jag även blöjstoppning på hela badrumsgolvet samt skötbord!

Underbart!! Går ju inte att stöda upp det heller! Det bara smular sönder, gah!

Men han är ju ändå super söt när han står och studsar med världens leende, överlycklig över vad han lyckats åstadkomma!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh en sån liten "pussgurka"! Tinna

Krigge sa...

Hahaha! Herregud, Amy!! Jag kan verkligen se det framför mig! Och man kan ju inte bli arg på såna små när de visar upp världens stoltaste leende!

malin, alice och lowes mamma sa...

Hahah vad söt han är!

Men fy vad jobbigt med blöjan :(

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria sa...

HAHA åååh vad frustrerande! Går ju som sagt inte att få upp det heller :P

Sandrah sa...

Haha hur lyckades han med det? :D

Jonglören sa...

Kika gärna in i min blogg. Jag har en giveaway där man kan vinna valfritt plagg ur min nystartade minishop. Har min giveaway för att fira att jag faktiskt uppfyllt en dröm och startat en liten egen bloggshop och det hade varit skoj om så många som möjligt visar intresse för det jag gör. Så klart! Hihi!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea