måndag 28 juni 2010

AJ

Upplagd av Amy kl. 17:18
jag har så fruktansvärt ont i foten!! Jag var på lekplatsen med barnen förut och trampade då snett från en ganska hög höjd.
Det var då en himla tur för mig att David var där och att vi hade bilen med oss.

Nu sitter jag här med foten i högläge och har så fruktansvärt ont.. Det värker så otroligt mycket så jag vet inte vad jag ska göra riktigt.

Ska det göra så ont att stuka foten????!!?!?

Typiskt att David skulle iväg till jobbet just idag också! Jag försökte gå till dörren när han skulle gå men det var faktiskt en omöjlighet. Det fick helt enkelt lösas så att Elliot fick följa med pappa tills klockan blir läggtid, då får han komma hem. Oliwer klarar jag ju av. Det går ju att prata med honom!

Skulle ta mig till toaletten just och det finns inget annat sätt än att krypa! Snacka om att vara handikappad!!

1 kommentarer:

Sandrah sa...

är inte gbgvarvet så långt??? 21km tycker jag är en braaa bit! 5 km hade jag tyckt var bra om jag klarade liksom :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea