torsdag 10 juni 2010

Bästa svärmor

Upplagd av Amy kl. 11:16
Jag och Bella för 5 år sedan!

Jag har verkligen fått den bästa svärmor man kan tänkas få! Ställer upp i vått och torrt och finns alltid där.
Tar sig tid när man behöver henne och lyssnar!
Vi kommer dessutom så bra överens. Har jätte kul ihop och man blir alltid glad av att vara hos henne. Hon är som den bästa vän man kan tänkas ha.

Passar nästan alltid barnen när jag behöver hjälp..

Jag trivs så bra i ditt sällskap Bella! Vad skulle vi göra utan dig?

Vi älskar dig <3

7 kommentarer:

Sandrah sa...

aww va sött! jag har också fått världens bästa :)

Anonym sa...

Vad underbart för dig att ha en sån fantastisk svärmor! Hon fyller ju upp sin roll till fullo och lite till.......

Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria sa...

Gud vad skönt att ha det så! Inte alla som har det så med sina svärmödrar ;)

bella sa...

Jag kan bara tacka och slicka i mig dina vackra ord...ja vi har det bra du och jag, kämpar oss igenom hinder på banan och njuter av det som en gång blir minnen för livet...puss på dig!

sara sa...

Härligt. Och du ser precis lika dan ut som för 5 årsen ;)

Anonym sa...

Ja du har en kanon svärmor, å jag har en kanon kompanjon å vän. Vi har det bra du och jag, ha nu en underbar semester..kram Ingis

Martina sa...

Ja verkligen, blev i alla fall jätte besviken!

hur är det med er? Skäms ju när jag tänker på hur mycket jag har lovat att vi ska ses men det har vart så mycket känns det som ^^ bilar så krånglar ja you name it!

Kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea