onsdag 23 juni 2010

Det där med trots..

Upplagd av Amy kl. 07:35
Fy vad jobbigt det är med trotsande barn! Oliwer har vart inne i en ganska jobbig period ganska länge nu tycker jag. Men det är ju ingenting mot vad han är när vi är här nere i tyskland!

Helt otroligt! Skit jobbigt eftersom att man inte har samma rutiner som hemma när det gäller dåligt uppförande.

Här är det ju fler viljor än min som spelar in... Oliwer trotsar om ALLT. Det blir ju 1000 gånger värre när han vet att han får som han vill när han går till någon annan och jag säger nej. Puh..

Dessutom matstrejkar han! Han har ätit en ordentlig måltid sen vi kom hit. Han ska bara ha annan mat hela tiden när han fått något. Det får han ju såklart inte och det resulterar i vredesutbrott och han äter ingenting.

Lite tråkigt att han inte kan vara glad på dagarna och visa den goa killen han faktiskt är! Mest bråk hela dagarna igenom. Både han och jag är ju helt slut på kvällarna! Igår somnade han 18. Hur ofta händer det för att vara Oliwer liksom?

Jag hoppas såå att detta går över snart!

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Mm usch och fy fan för trots!!!

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Usch vad jobbigt. Hoppas han blir sin vanliga jag hemma sen. Ebba var ju inne i den trotsen, sen slutade den och hon var go och glad i, 2 veckor? och nu är det trots igen, värre än någonsin.. (=jag blir galen!)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea